de storm bleef uit. - Reisverslag uit Banne, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu de storm bleef uit. - Reisverslag uit Banne, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu

de storm bleef uit.

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg margo

29 Augustus 2014 | Frankrijk, Banne

Hoi hoi
Vanmorgen eerst lekker ontbeten, alles was biologisch en zelf gemaakt.
De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam, kregen zelfs koekjes mee voor onderweg.
De zon scheen wat , maar er was ook veel bewolking, de gastheer vertelde ons dat er eind van de dag storm en regen zou komen.
Inderdaad hadden wij veel bewolking, maar zeker niet erg.
Het landschap was wat kaal, en veel minder druiven ranken dan normaal.
Er was ons verteld dat de boeren geld krijgen om geen druiven te verbouwen ivm overschot.
Vandaag zijn wij van Vezenobres naar Mejannes, Mons, Celas, Servas, st.Julian, st.Ambroix, Meyrannes, Foussignargues, Cagnieres en geëindigd in st.Paul. Totaal 52km.
Ook nu weer in B&B met zwembad.
Dit is iets van de route af, maar die kunnen wij morgen weer makkelijk oppakken.
Helaas laat de navigatie ons wat in de steek, de eerste 2 dagen kreeg ik de route er niet op en vandaag na st. Ambroix weer niet.
Gelukkig hebben wij ook een boekje en lukt het ook zo redelijk.
Wat mij vooral op valt is dat er zoveel vlinders zijn, hoe hoger hoe meer.
Rita wij fietsen richting Lyon, Dyon en misschien nog richting Luxemburg, ligt eraan hoever wij komen.
Speciaal voor papa heb ik een foto van John op een bruggetje, over een oude spoorlijn, waar wij 3 jr. Geleden ook gezeten hebben.
Zoals het er nu uit ziet, morgen geen grote bulten, maar overmorgen des te meer.....
Ook al lijkt het redelijk vlak, het blijft wat klimmen en dalen, totaal toch bijna 600 meter stijging gehad.
Eens kijken of vandaag de foto's wel lukken
Veel liefs van ons

• 29 Augustus 2014 - 19:12

Natascha:

xxx van ons

• 29 Augustus 2014 - 20:09

Emmy:

Fijn dat de onweersbuien niet gekomen zijn. Jullie gaan best goed, geloof ik. Sterkte morgen en goed weer. Liefs van ons.

• 29 Augustus 2014 - 20:52

Senior:

Ziet er weer goed uit, blijft toch een bijzonder mooie omgeving. Een poosje in de schaduw fietsen is toch ook wel fijn. Namens Dick en Lies en ook Evert een goede reis gewenst. Wij wensen jullie morgen ook weer veel plezier en een mooie route toe. Onze planning is om donderdag richting Frankrijk te vertrekken en eventueel gezamenlijk te overnachten en dan kunnen jullie altijd nog zien hoever jullie vrijdag nog willen fietsen.

• 30 Augustus 2014 - 09:31

Emmy:

Hoi henk, wat een goed idee van jou. Als margo het zo lang vol kan houden i.v.m. Haar rug. Vlgens mij toch wel graag een stukje meefietsen? Fijne vakantie nog. Margo houvol!