ook nu is het warm...... - Reisverslag uit Vézénobres, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu ook nu is het warm...... - Reisverslag uit Vézénobres, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu

ook nu is het warm......

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg margo

28 Augustus 2014 | Frankrijk, Vézénobres

Na een verkoelende nacht op de camping er vanmorgen weer tegen aan.
Vandaag veel bultjes op en neer, dorpje in en dorp weer uit.
Geen echte grote bulten, maar het blijft energie vreten, en de straaltjes lopen van ons af.
Ook nu is het eigenlijk te warm om te fietsen tussen 13 en 16 uur. De temperatuur kom steeds boven de 30 uit.

Vanmorgen dan ook te laat vertrokken, wij konden pas om 9 uur uit checken.
Dit keer zijn wij van Brissac, st Bouzille, Montoulieu, la Cadiere, st Hippolyte, Durfort, Lezan, massanes naar Vezenobres gereden. Totaal 62 km.
Vezenobres is een mooi dorpje op een heuze bult, het vinden van een overnachting was vermoeiend, de eerste B&B die wij zagen, konen wij niet vinden, de tweede was vol en ook de tourist info was niet te vinden.
Gelukkig hadden wij bij de derde meer geluk en zitten wij weer in een mooie kamer.
Foto's volgen nog, ging gisteren ook niet helemaal lukken.
Dit keer geen herkenning, want hier hadden papa en ik niet gefietst, morgen als het goed is wel weer.
De omgeving blijft mooi, nu alleen heel anders dan de vorige dagen.
Doeg tot gauw
Volgens onze info wordt het morgen nog warmer,.........
Wat is dat toch, als ik door Frankrijk wil fietsen.

• 28 Augustus 2014 - 19:23

Emmy:

Hoi hoi, ja hoe zou dat komen? Verkeerde tijd? Misschien de volgende keer in september? Volgende week is het september, wie weet. Wel vervelend want met die hitte fietsen. Wij proberen het hier ook, maar eigenlijk niet te doen. Rust lekker uit, slaap goed en sterkte morgen. Ik zit elke avond te wachten op jouw bericht. Erg leuk hoor. Xxx

• 28 Augustus 2014 - 19:45

Lidy:

Beter droog warm weer, dan regen! Misschien de fietsafstanden aanpassen aan het weer? Hier is het ook warm, maar wij fietsen niet, maar liggen regelmatig in de Middellandse Zee! Succes morgen!

• 28 Augustus 2014 - 20:03

Emmy:

Hoi, zie net het weerbericht. Jullie krijgen waarschijnlijk morgen wat gespetter, dus waarschijnlijk niet zo warm, maar dat lieten ze niet zien. Maar misschien kun jij het wel vinden. Liefs

• 29 Augustus 2014 - 09:36

Rita De Jong:

Hoi, we volgen jullie ook op Google earth, zo zien we ook foto's van de omgeving en de stadjes waar jullie door komen. Ziet er prachtig uit! Volg je nou een route? De weg naar de Middellandse zee ( maar dan terug) ? Ik leef iedere dag met jullie mee! Trots op jullie hoor, potverdikkie..... Liefs van Rinus en Rita.....

• 29 Augustus 2014 - 09:36

Rita De Jong: