Fatamorgana - Reisverslag uit Albon, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu Fatamorgana - Reisverslag uit Albon, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu

Fatamorgana

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg margo

01 September 2014 | Frankrijk, Albon

De dag begon " goed".
John had net zoals elke ochtend met veel moeite zijn tas ingepakt.
Toen bedacht hij dat onze fietssleutels nog in zijn broek zaten, die hij net had ingepakt.....
Eindelijk bij de fietsen gekomen had ik een lekke band en John een spaak eruit en wat spaken los.
Gelukkig kon John dit oplossen en konden wij daarna aan onze route beginnen.
Wij moesten eerst weer klimmen, 671 meter hoog, waar ik dacht dat de top was, was de top nog niet en elke keer als er auto's tegemoet kwamen, dacht ik dat die van beneden kwamen, maar die bleken toch echt nog van omhoog te komen.....
Wat een fatamorgana elke keer weer.
Eindelijk was het zover dat wij konden afdalen , maar de wind was zo sterk, dat ook al gingen wij dalen wij toch flink moesten trappen.
Heb even wat gras gefilmd, zodat jullie kunnen zien hoe hard het waait.
Soms van die rukwinden, best eng.
De route ging van le Cheylard, Nonieres, Lamaster, le Crestet, le Bruas, Tournon, Sarras naar Commune D'Albon.
Waar wij een erg leuke B&B hadden, echt in de middel of niks met geen Internet en ook geen bereik voor sms ofz.
Gelukkig konden wij daar eten en deed iedereen dat, zodat wij met zijn11 gegeten hebben.
Ook zag ik onderweg nog het bordje met Chateau Lamps, en heb heel even gedacht, zal ik?
Maar wist nu hoe ver ik dan nog omhoog fietsen moest en heb het niet gedaan!

  • 02 September 2014 - 17:42

    Emmy:

    Hoi hoi, dit is een verslag over gisteren, maar jullie hadden toen geen internet? Wat een klim steeds weer. Erg leuk, maar ik kan me indenken dat windvlagen niet leuk zijn. Ben benieuwd naar je verslag over vandaag. Foto's heb ik nog niet binnen dus die zullen, als ze er zijn, nog wel komen. Fijne avond en slaap lekker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Albon

margo

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 6080

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 06 September 2014

Door Frankrijk fietsen richting Nederland 2014

Landen bezocht: