verslapen - Reisverslag uit Sainte-Croix-en-Jarez, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu verslapen - Reisverslag uit Sainte-Croix-en-Jarez, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu

verslapen

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg margo

02 September 2014 | Frankrijk, Sainte-Croix-en-Jarez

Hoi
Gisteren inderdaad geen internet of niks.
Vanmiddag op terras wachtend tot wij in onze B&B konden, het verslag van gisteren geschreven.
Zoals elke avond zet ik mijn wekker, dit dacht ik gisteren ook te hebben gedaan.
John maakt mij vanmorgen wakker en zegt het is al 8.15!
Oh dan hadden wij eigenlijk al ons ontbijt willen zitten....
Maar ach wij hebben vakantie.
Na een lekker ontbijt, weer richting de Rhone, waar wij gisteren ook al een stuk langs gefietst hadden.
Net als gisteren ook weer vandaag een flinke tegen wind, denk dat de wind het vandaag wel wat verkoelender maakte.
Gisteren eerst bulten en toen redelijk gelijk, vandaag andersom.
Van de Rhone af, een dorp in en meteen stijl omhoog, zo stijl dat wij echt gingen lopen ( ja John ook ) maar een mooi uitzicht echt prachtig.
Gisteren 80 km gefietst vandaag maar 54.
Ja die benen, heup en rug vinden het genoeg, dus luisteren wij daar maar naar. Maar ondanks de mankementen, Frankrijk is prachtig om doorsan heen te fietsen.
In onze B&B geen wifi, nu op terras wel, maar de plaatsen waar wij door heen gefietst hebben niet bij de hand.
Wij zitten nu in Sainte-Croix-en-Jarez.
Misschien tot morgen, nog 2 dagen fietsen en dan weer naar huis, merk dat ik het ook genoeg vind.

• 02 September 2014 - 20:39

Lidy:

Goh, zijn wij de eerste die reageren? Weer een beste tocht gemaakt vandaag! Wij kunnen ons voorstellen dat jullie onderhand "papbenen" hebben/krijgen! Wij zijn bijna onderweg! Tot donderdag :-)

• 02 September 2014 - 21:09

Edwin:

relaxed aan....thuis alles goed. Ook lekker weer trouwens....koffie staat klaar ! succes nog even.

• 02 September 2014 - 21:20

Emmy:

Hoi hoi,
    Qja Lidy wij waren niet thuis, dus was jij de 1e. Nou Margo, gisteren een knap eind gefietst hoor, goed van jullie. Kan me voorstellen dat je er langzaam mee stoppen wilt. Zijn jullie dan net ze ver als toen met je vader? Geen foto's ? Sterkte morgen succes, slaap ze en goed uitrusten. Liefs xxx

• 02 September 2014 - 21:32

Margo:

Hoi
    foto's lukt niet. Misschien morgen.
    nee zijn nog niet zo ver als toen. Toen wat hulp gezocht, nu alles per fiets
    liefs

Tags: 11e dag