daar maken wij km mee. - Reisverslag uit Fuissé, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu daar maken wij km mee. - Reisverslag uit Fuissé, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu

daar maken wij km mee.

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg margo

03 September 2014 | Frankrijk, Fuissé

De een na laatste dag fietsend, in Frankrijk.
Zoals gisteren al vermeld, geven mijn benen aan dat er een rustdag nodig is, als wij nog veel meer dagen hierna hadden om te fietsen zouden wij dit ook zeker gedaan hebben.
Maar eigenlijk wilde wij morgen eindigen in Cluny, na 10 km gefietst te hebben vanmorgen hebben wij besloten een stuk met de trein te doen.
In Macon aangekomen, nog een stukje gefietst en wederom een erg mooi B&B gevonden.
Echt een B&B om even bij tekomen, wij zitten nu in de tuin en kijken op de witte druivenranken van Fuisse uit.
Morgen nog een 30km naar Cluny door de vleermuizentunnel.
Onderweg zagen wij nog een muurtje waar heel veel hagedissen zaten, , dat vind ik zelf erg leuk.
Vanavond mogen wij het Peugeotje lenen van de mensen hier om in de buurt wat te kunnen gaan eten.
Het zijn Nederlanders, die in de zomermaanden hier wonen en in de winter in Amsterdam.
Op 1 foto zie je een heel lekker toetje, ik kon het niet weerstaan om die te eten, hij was zalig en het ging nog goed ook.
1x in deze vakantie het ineens erg benauwd gehad, zodat ik zelfs een pilletje heb genomen. Ik denk dat het eten hier beter voor mij is, dan in nl....
Tot gauw

  • 03 September 2014 - 16:52

    Emmy/mama:

    Hoi hoi,
    Zo zo met de trein! Nou gelijk heb je, had John het ook wel gehad of speelde je rug, benen en weet ik wat nog meer mee? Heel veel plezier vanavond en eet smakelijk. Fijn dat je weinig last gehad hebt. Rust goed uit en geniet morgen van de laatste km's. Liefs xxxx

  • 03 September 2014 - 17:44

    Emmy/mama:

    Hoi nog even een aanvulling van mij. Cluny is van oorsprong een abdij met een heel groot gebouwencomplex. Prachtig, maar of je daar in mag? Die vleermuizentunnel lijkt me prachtig, probeer er foto's van te maken. Het stadje is niet groot, heb je al een B&B gevonden daar? Veel plezier xxxx

  • 03 September 2014 - 18:52

    Emmy/mama:

    Hoi , ik zocht op internet naar een vleermuizentunnel en wát vond ik: jullie naam in het rijtje waar je zo'n tunnel kunt vinden en hoe ze er uit zien. Heel leuk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Fuissé

margo

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 6069

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 06 September 2014

Door Frankrijk fietsen richting Nederland 2014

Landen bezocht: