het is ons gelukt; Col de Mezilhac - Reisverslag uit Le Cheylard, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu het is ons gelukt; Col de Mezilhac - Reisverslag uit Le Cheylard, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu

het is ons gelukt; Col de Mezilhac

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg margo

31 Augustus 2014 | Frankrijk, Le Cheylard

Hoi hoi
Bijtijds op de fiets om de grote berg te beklimmen, 26 km lang omhoog.
Van vals les Bains, Antraigues, Laviolle, Mezilhac, Sardige, Dornas naar le Cheylard.
Het was prachtig onderweg, meer en deel niet heel stijl, wel continue klimmen en lang klimmen.
Wij hebben er met pauzes erbij ruim 4 uur over gedaan.
Rond 800 meter hoog zag ik het even niet meer zitten, een rust moment extra ingelast en ja hoor gered!
Op de top gegeten en dan met 1 uur dezelfde km weer naar beneden......
Jaja en dat om aan de andere kant weer verder te fietsen.
In het dorp even wat gedronken en toen opzoek naar een overnachting, helaas weer een hotel, B&B vind ik echt veel gezelliger, maar waren niet in deze buurt.
Naar een volgend dorp zagen mijn benen niet meer zitten, dus nu lekker uitrusten.

• 31 Augustus 2014 - 20:13

Natascha:

dikke kus en knuffels van ons

• 31 Augustus 2014 - 20:41

Lidy:

Zo, klasse gedaan (zeggen wij vanuit onze luie stoel)! Foto's zijn wederom schitterend! Succes morgen met bergje op en bergje af!

• 31 Augustus 2014 - 21:06

Emmy:

Hoi goed van jullie, maar wat een klim, respect voor beiden. Mooie beelden van de omgeving. Je had een korte broek aan, fietsbroek te warm? Sterkte morgen. Ik kan op de atlas van de encyclopedie zien waar jullie zijn. Liefs en tot schrijfs xxxx

• 31 Augustus 2014 - 22:34

Annelies:

Gefeliciteerd! Veel respect voor jullie! Succes morgen!