Wat een makkelijk dag had moeten zijn. - Reisverslag uit Vals-les-Bains, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu Wat een makkelijk dag had moeten zijn. - Reisverslag uit Vals-les-Bains, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu

Wat een makkelijk dag had moeten zijn.

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg margo

30 Augustus 2014 | Frankrijk, Vals-les-Bains

Hoi hoi
Na een gezellig ontbijt met mede gasten, gingen wij weer op weg,
Ook vandaag begon wat bewolkt,
Via Banne naar Berrias, Chandolas, st. Alban, Ruoms, Pradons, st. Maurice, Vogue, st Sernin naar Aubenas.
Tot Ruoms was het een mooie ongeving met een leuke weg.
Van Ruoms naar Aubenas is een denk ik 100km weg en al het verkeer vliegt langs je heen, echt niet gezellig.
Daarnaast had ik een slecht nacht achter de rug en werkten mijn benen niet mee, elke draai voelde ik of het nu omhoog ging of gelijk bleef.
De bedoeling was om in Aubenas te lunchen en dan verder te kijken, want daarna gaat het ruim 25km omhoog.
Helaas ligt ook het centrum van Aubenas boven aan een berg, zelfs John vond het een pokke eind.
Na een heerlijke salade besloten nog een klein stukje te fietsen voor een overnachting in Vals les-Bains.
Helaas is het een hotel geworden ipv een B&B, die hadden ze hier ook wel, maar een prijzen...........
Net gezellig een broodje gepicknickt in een park met band op de achter grond onder het genot van een rosé.
Morgen er flink tegenaan, naar Col de Mezilhac 1119 meter hoog.
Slaap ze allemaal

• 30 Augustus 2014 - 20:56

Emmy:

Hoi hoi, helaas is het niet altijd wat je zou willen, maar misschien gaat het morgen beter. Sterkte morgen en veel succes. We zullen aan je denken. Liefs xx

• 30 Augustus 2014 - 21:16

Senior:

Op een dergelijke fietstocht zijn een aantal zaken die men niet in de hand heeft, fysiek ongemak (zoals de rug van Margo) en het weer. Je hebt geen invloed op de wind en de windrichting en ook niet op de temperatuur. Blijft er eigenlijk maar één advies over, pas je route en de afstand aan aan de omstandigheden waar je toch geen invloed op hebt. Het voornaamste is om te zorgen dat je blijft genieten. Sterkte morgen en laat je niet kisten. Groeten uit Spanje waar we net weer een verfrissende onweersbui hebben gehad.

• 30 Augustus 2014 - 22:22

Annelies:

Hey Margo, heel veel succes morgen. Wij hebben deze tour niet gemaakt. We zijn eromheen gegaan van St. Etienne naar Le Puy naar Aubenas maar de omgeving was prachtig! Geniet ervan morgen! Gr. Je Hay Day maatje