toch nog even een verslag van gisteren - Reisverslag uit Bessan, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu toch nog even een verslag van gisteren - Reisverslag uit Bessan, Frankrijk van margo bommel - WaarBenJij.nu

toch nog even een verslag van gisteren

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg margo

26 Augustus 2014 | Frankrijk, Bessan

Hoi hoi
Zitten nu in Pezenas bij de mac.
Gisteren een mooie route langs canal du midi, was erg mooi, weinig boten die aan het varen waren.
Dit keer geen pootje baden, het was wel warm, maar niet heel warm.
Ik blijf terrasjes en dorpjes tegen komen, waar ik tegen John zeg: hier hebben papa en ik gezeten.
OOk op een pleintje net na Beziers, papa en ik hadden daar brood gekocht en ontbeten. Helaas was nu weer alles dicht, incl bakker.
Wat ons naar een restaurantje bracht, waar wij een zalige grote secearsalade hebben gegeten.
De overnachting was goed, maar weinig extra's.
Ik was erg moe en voelde mijn benen flink,
Na onze was te hebben gedaan, wat gegeten en uitgerust, zijn wij vroeg gaan slapen.
Wij hebben net 17km gereden om vervolgens hier bij de mac een kop koffie en thee te nemen en even te internetten.
Mijn rug speelt op en het zweet loopt met straaltjes bij mij naar beneden.....

Dit was het voor nu, tot later

  • 26 Augustus 2014 - 13:41

    Emmy:

    Hallo fietsers,
    Wel leuk dit alles nog een keer te zien en te laten zien. Wel heel vervelend dat je rug lastig gaat doen, maar misschien blijft het erbij en wordt het niet erger. Wel fijn dat de mac altijd vrije wifi heeft en lekkere koffie, toch John? Thee is altijd wel goed, maar koffie niet.
    Probeer het vol te houden. Liefs van ons uit een heet griekenland. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bessan

margo

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 6062

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 06 September 2014

Door Frankrijk fietsen richting Nederland 2014

Landen bezocht: